teman-teman

Friday, April 15, 2011

BEN ASHAARI AJAK JADI BUDAK BUDAK SAT !



kali pertama join segmen ben ashaari..sebab segmen kali ni aku suka..
segmen ajak jadi budak2 dan pilih kartun2 kesukaan..haha nak tau aku suke kartun ape? tengok ni..



mr kacang..kartun ni la leh wat aku layan sampai abis depan tv..kelaka..haha
kat bawah ni kartun yg aku xsuke..


ni la kartun paling tah hape2 dan membosankan..dah la suare bingit..sakit jiwa tgk kartun ni..

kalo nak jadi hero pulak.. mesti la aku pilih hero jepun.. tamao serizawa dari crow zero..cool gile..dulu aku punye sanggup beli baju bunge2 sebab kemaruk sgt ngan karekter die..haha


gambar kecik tu baru serizawa..gambar besar tu gambar aku..haha

15 comments:

faraa halim said...

mr bean pn layan jgk hehe

faraa halim said...

krton mr bean pn layan jgk hehe

Nelly Ixora said...

hahaha.siryes beli baju sme??
dasyat2..

meh bace nelly pnye lak;)
http://nellyixora.blogspot.com/

mOoN said...

Hagimaru tu comel ar...hehehe

jom singgah cni...

http://www.munirahizzan.com/2011/04/ben-ashaari-ajak-jadi-budak-budak-sat.html

Hani Suraya said...

patot la len mcm je muka serizawa 2..

haha..

Syazana Nordin said...

katun ke dua tu lah bestt... heheh ^^

solo molo said...

gambar last tue tak bole blah...
ganas !!!~



http://solomolo.blogspot.com/2011/04/segmen-ben-ashaari-ajak-jadi-budak-sat.html

Faez Rusni said...

terbaik pic last tu ko tu der..hahaha

singgah tgk cte ak lak..huhu
http://faezrusni.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-ajak-jadi-budak-sat.html

isma said...

layan gak mr bean..kihkihkih

*47!k@# said...

haha..ika pon tak suke hagemaru!! http://snasatieka.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-ajak-jadi-budak-budak-sat.html

Fuuyooh said...

salam kenal.. dtg dari blog abg ben.. har har har

Eika said...

hee :D hagemaru comel ap.. cuma mmg bodoh sikit cter tu.. hahaha lalu2 sini... view ika pnya ok??? >___<

nadia natasya said...

comel jee suka mr bean
sy pun suke tuu jugakk :DD

jom jenguk blog saya (:

www.natasyaeve.blogspot.com

Lulu caldina said...

eheh, terasa seperti kanak-kanak riang kan bila buat segmen ni..

TheSyafiq Mokhtar said...

xsangka ramai jugak terjebak nak jadi kanak2 dan minat kartun ni..termasuk aku..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...