teman-teman

Sunday, March 27, 2011

My mom kirim salam..

Assalamualaikum,


Tadi ummi aku call aku,saje die tanye khabar aku,
pastu die tanyela aku tengah watpe? aku ckp la bloging..
bloging? die tanye "pe tu? then aku citela sikit-sikit bla3,
dengan slamber je die jawab "tak paham",
"xpela kirim salam je la kt kawan2 bloging tu"..
aik kirim salam? sah mak aku salah faham..
Mesti dia ingat macam facebook ni..
sebab dia cume tau facebook je,
haha xpela aku penuhi jugaklah hajat dia apa yg dia suruh td..
korang.. 
mak saya kirim salam assalamualaikum kat korang..  :-)


3 comments:

syuhadamdhassan said...

hehe..
kelaka je umi awk..
kite sbg kawan awak, kite jwb la ye..
wa'alaikumussalam:))

Sharifah Salmah said...

ahaha. she's so cute. waalaikumsalam

Syafiq Mokhtar said...

ada : ummi mmg kelaka..xtahan kalo borak dengan die..hehe

salmah : aah die kiut sangat..ohh rindunye kt die..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...