teman-teman

Wednesday, September 14, 2011

Wordless Wednesday #Friends

Cinta & Kawan
Satu hari CINTA & KAWAN berjalan dalam kampung…
Tiba-tiba CINTA terjatuh dalam telaga…
Kenapa??
Kerena CINTA itu buta…
Lalu KAWAN pun ikut terjun dalam telaga…
Kenapa??
Kerana… KAWAN akan buat apa saja demi CINTA !!
Di dalam telaga CINTA hilang…
Kenapa??
Kerana… CINTA itu halus, mudah hilang kalau tak dijaga, sukar dicari apa lagi dalam telaga yang gelap…
Sedangkan KAWAN masih lagi tercari-cari dimana CINTA & terus menunggu..
Kenapa??
Kerana… KAWAN itu sejati & akan kekal sebagai KAWAN yang setia…
kan ??
so, hargai lah KAWAN kita selagi kita terasa dia BERARTI….

Walau kita punya couple, teman MASIH paling setia.
Walau kita punya harta banyak, teman MASIH paling berharga.
(story from google)

5 comments:

si macho said...

(^_^)v

kawan yang ada saat susah dan senang .saat sedih dan gembira .yang faham walau kita tak berkata .adalah kawan yg terbaik . dan yg susah nak cari :)


p/s : kawan dgn diri sendiri je la :p

♥ MRS ZACKS ♥ said...

friends is everything :)

Syafiq Mokhtar said...

fm : kawan begitula yg susah dicari.. T_T

mungkin ada, tapi kita xsedar..
yg kita sedar kawan lupa kawan..

typical \(^^)/

Syafiq Mokhtar said...

sharfiah zakiah.. yeah they are like sibling,like family.. ibarat tangan dan mata (:

Nor Fadila Rosli said...

Taiping??orang perak ka?
heee..kami pun orang perak jugak..lala..:)

setuju..teman paling beharga..
ada cinta ka..apa ka..
teman takleh buang macam tu je..
kan?tapi ada kawan yang makan kawan..:(

new post..
http://blogakufadila.blogspot.com/2011/09/perlu-baca-sebab-utama-visitor-tidak.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...