teman-teman

Wednesday, April 27, 2011

soundtrack sinetron

Kejora dan Bintang sinetron yang menjadi tontonan harian sudah hampir ke penghujung,
kemuncak sinetron ini dijangka habis pada 4 may ni, sebenarnya aku xtengok sangat citer ni,
lepas ramai orang kate muka aku macam erlangga, terus la aku tengok skit-skit..hahaha
sinetron yg bakal menyusul selepas Kejora dan Bintang ini bertajuk "Cinta Melody"
mungkin aku dah xtengok kot, aku xlayan sinetron2 nih..haha
jom layan soundtrack sinetron terbaru ni, lepas ni jarang lah layan lagu rindu setengah mati..
layan lagu ni pulak..  Aishiteru Zivilia



4 comments:

fyezah hasbullah said...

=.= .. muka macam erlangga ?? setelah aku amati .. =.= .. ada lah dalam dua percent muka hang macam dia... HAHAHAHHAHAHAHA

TheSyafiq Mokhtar said...

haha jauh panggang dari api kan? muahaha

:: Azizah Alwi:: said...

Wow retis oh..

Nak sign please..bukan lagu aishiteru ni lagu lama ke..femes thn lepas..haha

TheSyafiq Mokhtar said...

azizah..haha :P aah lagu lame, tapi di amik jadi soundtrack.. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...